Ελληνικό Metablogging

          Το blog για το blogging
          Xώρος φιλοξενίας σκέψεων για το ιστολογείν από την κοινότητα των ελλήνων ιστολόγων.

Ποιόν aggregator χρησιμοποιείτε: δημοσκόπηση

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2007

Στο Wiggler, εδώ

Συνεισέφερε η/ο Χαρτοπόντικας στις 10:47 π.μ.  

2 Επι-κρίσεις:

Rodia είπε...
Κι αν χρησιμοποιούμε περισσότερους απο ένα..?
Ψήφισα αυτό που με βολεύει περισσότερο και που ανεβάζει τα ποστς μου. Είναι λιτός και σαφής, "διαβάζεται" εύκολα και δεν έχει περικοκλάδες. Ποιος είναι? o blogspace φυσικά.
Μπαίνω και σε άλλους, κυρίως στο minitor του SYNC, αλλά έχω ενστάσεις. Πρώτα πρώτα, σπάνια πετυχαίνω δικό μου μπλογκ εκεί πέρα και δεν έχω καταλάβει γιατί (δεν έχω ενοχλήσει, περιμένω υπομονετικά πάντως) κατόπιν, βγάζω τα μάτια μου να ανακαλύψω το όνομα ενός μπλογκ επειδή κυριαρχεί ο τίτλος του ποστ, ύστερα, υπάρχει το σύστημα κατάταξης που δεν με αφορά εμένα (μια πτωχή μπλογκερού είμαι και όχι πρόσωπο των ΜΜΕ) και τέλος, υπάρχει κάτι απροσδιόριστο που με τρομάζει, μια ατεκμηρίωτη αίσθηση πως υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά, κάτι τέτοιο... αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, όταν το προσδιορίσω θα το αναφέρω. Δεν είναι η συνέχεια της ερασιτεχνικής (με την έννοια του έρωτα η λέξη) προσπάθειας του Παναγιώτη με το παλιό μόνιτορ.

Γενικά, δεν πολυμπαίνω σε aggregators μετά την πτώση του "Μόνιτορ".. γύρισα στην παλιά εποχή της άγνοιας και του αλυσιδωτού ψαξίματος από μπλογκ σε μπλογκ...και ό,τι θέλω το βρίσκω μέσα από συνδέσμους σε φιλικές σελίδες.

Μέχρι στιγμής, κανείς συλλέκτης δεν βοηθά με το σχεδιασμό του να αναδεικνύονται τα νέα μπλογκς ούτε τα ενδιαφέροντα (για την κινητικότητά τους) θέματα. Μεταξύ ίσων λοιπόν, προτιμώ το blogspace ως το πιο εύκολα αναγνώσιμο.

Εγραψα πολλά; Θα έφτανε ίσως η φράση "το μόνιτορ είναι ανεπανάληπτο" αλλά έβαλα σάλτσες μήπως καποιος προσπαθήσει λιγο να το πλησιάσει!!!

θλίβομαι όταν σκεφτομαι τι θα γινει αν προκυψει ενα καφτο θέμα σαν την υποθεση BlogMe.. δύσκολα θα πάρει την ανάλογη εκταση -ή όχι..?

:-)

I.I είπε...
συμφωνώ με τη Ροδιά.
για τους ίδιους περίπου λόγους έβαλα όλα τα βλογς που διαβάζω στο google reader και δεν επισκέπτομαι άλλους. και αν είναι και κανένα καινούργιο ενδιαφέρον βλογ, το βλέπω στα λινκς των "φίλων-βλόγερ" και το βάζω κι αυτό...

Δημοσίευση σχολίου