Ελληνικό Metablogging

          Το blog για το blogging
          Xώρος φιλοξενίας σκέψεων για το ιστολογείν από την κοινότητα των ελλήνων ιστολόγων.

Αξιοποίηση του Technorati

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2007

Στο 'μανιφέστο' του blog έγραψα ότι ζητούμενο είναι να μαζευτούν όλες οι απόψεις για το blogging από την Ελλάδα (ή κάπως έτσι).
Στην προσπάθεια αυτή έχουμε ένα πολύτιμο βοηθό: τα tags στο technorati.
Έχω βάλει μια λίστα συνδέσμων των πιο γνωστών όρων που αφορούν το blogging στα αριστερά κάτω από τον τίτλο, Technorati Tags.


Εκεί μπορεί να αναζητήσει τι έχουν γραφτεί γι αυτά τα θέματα ανά γλώσσα. Υποψιάζομαι ότι η ανίχνευση της γλώσσας του αιτούντος τον σύνδεσμο, γίνεται από τη ρύθμιση της γλώσσας στον κάθε browser. Εμένα πάντως μου ανοίγουν όλα τα link κατευθείαν σε ότι έχει γραφτεί από την ελληνική μπλογκόσφαιρα. Αν δεν δουλεύει σε κάποιον έτσι, να μου το πει να το ψάξω.
Αν έχετε ιδέες για άλλα tags που νομίζεται ότι θα βοηθούσαν να συλλεγεί πληροφορία, ευχαρίστως να τις ακούσουμε.
Επίσης έχω βάλει μια φόρμα αναζήτησης προς το Technorati ακριβώς κάτω από τα tags. Μπορείτε μ' αυτήν να αναζητήσετε είτε blogs δίνοντας την διεύθυνσή τους, είτε tags δίνοντας λέξεις κλειδιά!

Συνεισέφερε η/ο Χαρτοπόντικας στις 1:42 μ.μ.  

2 Επι-κρίσεις:

Rodia είπε...
Τελικά... το κυνήγι του θησαυρού θα παίξουμε; Μ' αρέσει!!!

Χαρτοπόντικας είπε...
@Rodia Κι αν είναι άνθρακες ο θησαυρός;;;

Δημοσίευση σχολίου