Ελληνικό Metablogging

          Το blog για το blogging
          Xώρος φιλοξενίας σκέψεων για το ιστολογείν από την κοινότητα των ελλήνων ιστολόγων.

Βίντεο μίσους και βλακείας

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2007

Έψαχνα να βρω το βίντεο για το οποίο κόπηκε το YouTube στην Τουρκία. Ανακάλυψα αυτό. Eίναι ιδιαίτερα διαφωτιστικό. Θαυμάστε νεοέλληνες!




Συνεισέφερε η/ο Χαρτοπόντικας στις 5:17 μ.μ.  

6 Επι-κρίσεις:

Oneiros είπε...
Δεν ξέρω από ποιά μονάδα είναι (μάλλον ειδικοδυναμίτες, κρίνοντας από τα μπέργκεν), και τι συνθήκες διοίκησης επικρατούν εκεί, αλλά λάβε υπ' όψη, πέρα από το machismo, και το peer pressure που επικρατεί στο στρατό, ειδικά σε "καραμάχιμες" και εκπαιδευτικές μονάδες, αλλά και την επίσημη γραμμή του διοικητή.

Τέτοια συνθήματα ευτυχώς δε μου επιβλήθηκε ποτέ να φωνάξω όσο υπηρετούσα, αλλά παρ' ότι έκανα σε μηχανοκίνητο τάγμα πρώτης γραμμής στον Έβρο, τα πιο γελοία συνθήματα και τραγουδάκια τα φωνάζαμε στα ΛΥΒ.

Επίσης, για όσους θυμούνται τις συνθήκες έφεδρης υπηρεσίας στην βορειοανατολική μεθόριο πριν καμιά δεκαριά χρόνια, υπάρχουν πολύ χειρότεροι εξαναγκασμοί...

Η ευθύνη για όλα αυτά τελικά ανήκει στην εκάστοτε ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων, που ενώ έχει τη δυνατότητα να βάλει το λιθαράκι της για να γίνει ο στρατός πιό ορθολογικός και αποτελεσματικός, διοικεί ένα θέατρο παραλόγου από άλλες εποχές μέχρι να έρθει η σειρά της επόμενης.

Χαρτοπόντικας είπε...
@oneiros Εγώ έχω περάσει από Λήμνο κι Αλεξανδούπολη στο πεζικό, κι από ΛΥΒ και ΣΕΑΠ σε δυσκολότερες εποχές αλλά τέτοιες βλακείες δεν τις συνάντησα.
Μου μοιάζει λίγο αμερικανιά το όλο θέαμα.

Oneiros είπε...
Εξαρτάται πότε πήγες' εγώ πρόλαβα το 18μηνο (και την παλιά νοοτροπία στα καψόνια), ένα χρόνο πριν τις σταδιακές μειώσεις θητείας και θυμάμαι ότι τέτοιου τύπου ditties ακούγονταν τουλάχιστον στη βασική, αλλά ήταν σχετικά αθώοι οι στίχοι ("εσύ γυρνάς στις ντισκοτέκ / κι εγώ κάνω πορεία" κλπ.)

Φαίνεται πως μαζί με τα M16, το ΓΕΕΘΑ πήρε και ..πολιτιστικό υλικό από τις ΗΠΑ.

Χαρτοπόντικας είπε...
@oneiros Αχ,για τι δεκαοχτάμηνο μου λες. Εγώ υπηρέτησα 28μήνες, από Οκτώβρη του 84 μέχρι Φλεβάρη του 87. Απολύθηκα μια μέρα πριν την κρίση με το Χόρα

Rodia είπε...
Οπως ενημερώνει (παραπέμποντας σε άρθρο της Ε) ο Μακ εδώ: http://manolisvardis.wordpress.com/2007/03/08/08032007w/
ο κ. Γκούγκλης διέγραψε το ιερόν βίδεον από το γιουΤουμπ.. οπότε.. μη το ψάχνεις...
(γενικά, ε)

JustAnotherGoneOff είπε...
Το πότε υπηρετήσαμε στο στρατό δεν έχει καμία σημασία (κι εγώ το 18μηνο έκανα ως μαυροσκούφης). Σημασία έχει η γενικευμένη ανοχή που παρατηρείται τον τελευταίο καιρό με κηρύγματα μίσους και βλακείας, μην ξεχνάμε ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια ήμασταν κατά τι πιο ευαίσθητοι απέναντι σε χουντοφασιστικά εμέσματα. Τώρα, κάνουμε μια δήλωση ότι δεν μας εκφράζουν κλπ και μετά δεν τρέχει τίποτα.

ΥΓ Εννοείται ότι ο πρώτος ενικός δεν αφορά μόνο τις κυβερνήσεις...

Δημοσίευση σχολίου