Ελληνικό Metablogging

          Το blog για το blogging
          Xώρος φιλοξενίας σκέψεων για το ιστολογείν από την κοινότητα των ελλήνων ιστολόγων.

Μαζεύοντας όλα τα ενδιαφέροντα link

Τρίτη 6 Μαρτίου 2007

Ψάχνω να βρω ένα τρόπο να δημιουργήσουμε ένα συλλογικό blogroll για το gr-metablogging.
Στο blogroll αυτό θα καταχωρούνται μόνο links προς ιστοτόπους (και μπλογκ) με θεματολογία που αφορά το αντικείμενο του metablogging. Μέχρι στιγμής ο μόνος τρόπος που έχω βρεί είναι

τα networks του del.icio.us.
Υποθέτω ότι οι συγγράφοντες εδώ γνωρίζουν το del.icio.us ακόμα κι αν δεν έχουν γραφτεί ως χρήστες. To del.icio.us είναι ένας ιστοτόπος που προσφέρει την δυνατότητα να αποθηκεύει κανείς τα bookmarks του, αντί για τον browser.
Δημιουργώντας ένα δίκτυο χρηστών του del.icio.us είναι δυνατόν να βλέπει κανείς όλα τα bookmarks του δικτύου. Αν το πετύχουμε αυτό, τα υπόλοιπα είναι απλά, γιατί βάζουμε στο site αντί για blogroll το σχετικό γκατζετάκι του delicious.

Αν συμφωνείτε, είτε κάντε μου γνωστό το όνομα χρήστη που έχετε στο del.icio.us ή γραφτείτε τώρα, και θα σας προσθέσω στο δικτυό μου.
Έχω βάλει πειραματικά στο πλάι δυο τρία link για να δείτε πως δουλεύει το σύστημα.

Συνεισέφερε η/ο Χαρτοπόντικας στις 1:49 μ.μ.  

3 Επι-κρίσεις:

Rodia είπε...
Molis graftika kai paw gia ypno!:-)
http://del.icio.us/Rodia

roidis είπε...
έχω γραφτεί, αλλά λυπάμαι που δεν ξέρω σε τι οφελεί και τι ακριβώς κάνει...
:(

Χαρτοπόντικας είπε...
@roidis Μην ανησυχείς φίλε μου. Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω με ένα ποστάκι.

Δημοσίευση σχολίου